DHL eCommerce voor bedrijven
Altijd de beste ondersteuning voor uw onderneming

Of u nu snel zelf een zending wilt versturen of een zakelijke maatwerkoplossing nodig heeft: bij DHL eCommerce krijgt u altijd de beste support, via het meest geschikte kanaal en op het juiste moment.

DHL sales support
Wij denken met u mee

Als u als bedrijf met DHL eCommerce in zee gaat, heeft u er echt een partner bij. Heeft u bijvoorbeeld een dagelijkse afhaling nodig, wilt u verzendlabels printen vanuit uw eigen systeem of gebruikt u graag onze plug-ins in uw webshop? Dan kunt u dit altijd persoonlijk met ons bespreken.

DHL eCommerce service
Uw logistiek onder de loep

We hebben veel ervaring met logistieke processen en passen onze kennis en kunde graag toe bij onze klanten. We helpen al uw processen snel in kaart te brengen zodat u ze eenvoudig kunt inrichten.

Advies op maat

De juiste dienstverlening begint bij een goede voorbereiding. Daarom maakt u duidelijke afspraken met uw DHL accountmanager. Op basis van uw bestemmingen, productspecificaties en aantallen stelt u samen een verzendprofiel op.

Samen inrichten

Logistieke oplossingen richten we graag samen met u in. Zo leggen we afhaalmomenten vast met uw lokale DHL RegioHub en stemmen we bijzonderheden af. Denk aan de hoeveelheid pakketten en/of pallets, vaste uren / dagen en afspraken op locatie.

Onze IT werkt voor u

U kunt zelf snel versturen via onze online verzendtool My DHL Portal, eventueel met wat hulp van uw vaste DHL contact. Kiest u voor maatwerk of een plug-in? Dan bespreken we samen met u de beste inrichting voor uw processen en systemen.

Altijd ondersteund

Ons sales supportteam houdt een vinger aan de pols in uw organisatie. Daarnaast kunt u altijd bij hen terecht met vragen over uw logistieke processen, IT en tarieven. Zo leren we u steeds beter kennen en stemmen we de samenwerking nog beter af.

Support
Service om u tegen te zeggen

Verzendt u via DHL eCommerce? Dan weet u zeker dat u altijd kunt terugvallen op een uitstekende ondersteuning

Focus op performance
Wees vertragingen te snel af

Ons operations excellence team houdt de prestaties van onze logistieke netwerken non-stop in de gaten. Zien ze iets opvallends of afwijkends in onze live data? Dan gaan de alarmbellen af en grijpen ze vaak al in voordat er echt iets misgaat. Via het dashboard in My DHL Portal ziet u zelf meteen uitzonderingen op zendingniveau. En als u een proactief supportcontract heeft, nemen wij maatregelen om vertraging bij elke zending te voorkomen.

Klantendienst
Waarmee kunnen we u helpen?

We hebben een uitmuntende klantendienst, die u kan helpen bij al uw vragen over de status van uw zendingen. Dat kan telefonisch of per e-mail. Elke werkdag van 8.00 tot 18.00 uur.

Neem contact met ons op