Veelgestelde vragen Hulp is onderweg!

Heeft u vragen over uw zakelijke zending? We helpen u natuurlijk graag, en zo snel als maar kan. De snelste weg naar het antwoord? Check even of uw vraag voorkomt in het lijstje hieronder. Vindt u niet wat u zoekt, dan staat onze klantendienst altijd voor u klaar.

Ontvangen

Hoe lang duurt het voordat m’n zending aankomt?

Kan ik mijn zending ook volgen als ik geen zendingnummer heb?

Moet ik invoerrechten betalen over de artikelen die ik koop?

Hoe lang duurt het voordat m’n zending aankomt?

Verzenden

Hoe groot en zwaar mag mijn zakelijke zending zijn?

Hoe pak ik mijn zending het stevigst in?

Wat is het volumegewicht? En hoe bereken ik dat?

Wat is de actuele brandstoftoeslag die wordt berekend voor mijn zending?

Welke betalingsmethoden kan ik gebruiken?

Moet ik bij mijn zending een douanefactuur voegen?

Op track en trace staat dat ik contact moet opnemen met DHL. Waarom is dat?

Hoe maak ik een account aan op my.dhlparcel.be?

In welke browser werkt My DHL Parcel het beste?

Ik ben mijn wachtwoord voor My DHL Parcel vergeten. Wat kan ik doen?

Ik kan mijn labels niet downloaden in My DHL Parcel. Wat kan ik doen?

Mijn labels komen niet uit mijn labelprinter. Wat kan ik doen?

Hoe kan ik zendingen en adressen importeren in My DHL Parcel?

Waar vind ik de inlogpagina voor TrackNet?

Hoe dien ik een claim in voor een zending die niet is aangekomen of beschadigd is?