Klantendienst DHL eCommerce
Van issues naar oplossingen

Met track & trace zien verzenders én ontvangers op elk moment waar een zending zich bevindt en of alles volgens planning verloopt. Is er toch iets niet duidelijk of gaat iets mis? Dan kunnen u en uw klanten altijd rekenen op de ondersteuning van onze klantendienst.

Zakelijke support

Heeft uw klant een dringende vraag over een zending? Gaat er iets niet zoals verwacht? Dan wil uw klant snel contact met iemand. De zakelijke klantendienst van DHL eCommerce staat klaar om te helpen. Onze medewerkers zijn elke werkdag bereikbaar van 08.00 tot 18.00 uur via e-mail of telefoon.

Consumentensupport

Pakketten aan particulieren worden in België geleverd via onze partner bpost. Heeft uw particuliere klant een vraag over zijn pakket? Dan kan hij terecht bij de klantendienst van bpost. Elke werkdag van 08.00 tot 19.00 uur en zaterdag van 08.30 tot 16.30 uur.

permanent zendingen volgen
hou de hele reis in de gaten

Zodra u iets verzendt, krijgt uw klant een bericht. Het komt eraan! Goed om te weten natuurlijk, maar wanneer precies, en waar is het nu eigenlijk? Met track en trace zien verzenders én ontvangers op elk moment waar een zending zich bevindt en of alles volgens planning verloopt.

Zendingen volgen