Hoe schade / verlies melden en een claim indienen

Support

Is uw zending beschadigd of onvolledig aangekomen? Dan is het belangrijk om dit zo snel mogelijk te melden bij onze klantendienst: direct bij aflevering voor zichtbare schade, uiterlijk binnen 5 werkdagen na levering voor onzichtbare schade of (gedeeltelijk) verlies. Onze medewerkers zullen u dan over de vervolgstappen adviseren.

Na melding van een schade of verlies, zal onze klantendienst direct een dossier opstarten, zodat u - indien nodig - een claim kunt indienen. Van zodra onze klantendienst alle benodigde informatie heeft ontvangen, wordt de claim onderzocht. Wij streven ernaar om binnen 10 werkdagen te reageren.

Zorg dat u bij verlies de goederen en de verpakking goed kunt beschrijven en bij schade vragen wij u ook om ons foto’s te bezorgen van de beschadigde goederen én van de verpakking, samen met het verzendlabel én het gebruikte opvulmateriaal.

Lees meer over onze claimprocedure

Heb je een andere vraag?

Support