Veelgestelde vragen Hulp is onderweg!

Heb je onze koerier gemist, zoek je een DHL ServicePoint, of heb je een vraag over je zending? We helpen je natuurlijk graag en het liefst razendsnel. Daarom staan de meest voorkomende vragen en antwoorden hier op ‘n rij. Check even of je daarmee geholpen bent. Vind je niet wat je zoekt? Dan is er altijd nog onze klantendienst.

Ontvangen

Hoe weet ik wanneer mijn pakket wordt geleverd?

Wat zijn de afleverdagen en –tijden?

Wat moet ik doen als mijn zending vertraagd of zoek is?

Wat gebeurt er als mijn pakket niet kan worden afgeleverd?

Kan ik mijn pakket de tweede keer op een ander adres laten bezorgen?

Hoe lang kan ik de datum voor de tweede aanbieding wijzigen?

Hoe lang wordt mijn pakket bewaard bij een DHL ServicePoint?

Kan iemand anders mijn pakket in een DHL ServicePoint afhalen?

Waarom moet ik mijn pakket op een DHL vestiging ophalen?

Waar kan ik een klacht indienen over de levering van mijn pakket?

Mijn pakket is teruggestuurd naar de afzender. Wat kan ik doen?

Ik verwacht een rembourszending. Wat moet ik daarvoor doen?

Ik heb geen zendingnummer ontvangen. Wat nu?

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

Pakket retour sturen

Ik heb geen DHL retourlabel ontvangen, wat kan ik doen?

Waar moet ik op letten als ik een pakket retour stuur?

Waar vind ik het dichtstbijzijnde afleverpunt?

Hoe snel is mijn retour terug bij de afzender?

Hoe kies ik de juiste verpakking?

Waarmee kan ik lege ruimtes in de verpakking het beste opvullen?

Waar kan ik mijn retour afgeven?

Hoe weet ik wanneer mijn retour terug is bij de verzender?

Hoe weet ik wanneer mijn pakket wordt bezorgd?

Waarom is mijn retourzending niet zichtbaar in track & trace?