DHL kaart in je bus
De snelste route naar je handen

Was je niet thuis en vond je een gele DHL kaart in je brievenbus?
Dan komen we de volgende werkdag een tweede keer bij je langs. Past dit jou niet? Dan kan je diezelfde dag tot 22.30 uur zelf een nieuwe afleverdatum kiezen. Stonden we al de tweede keer tevergeefs aan je deur? Dan vertelt de kaart je waar en wanneer je je pakket kan ophalen.

DHL koerier gemist
Kies zelf een nieuw aflevermoment

Wij doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Daarom komt de DHL koerier automatisch een tweede keer bij jou langs. Komt dat nieuwe aflevermoment jou niet goed uit? Dan kies je hier zelf een datum die wél in je agenda past. Gebruik hiervoor je postcode en het zendingnummer op de gele DHL kaart in je bus. Let op: wijzigen kan enkel op de dag waarop je de kaart hebt ontvangen, tot 22.30 uur.

Bekijk onze afleveropties

Was je niet thuis en heb je onze koerier gemist? Bekijk hieronder wat de mogelijkheden zijn.

Tweede aanbieding aan huis

We komen automatisch een tweede keer bij je langs, normaal is dat de volgende werkdag. Maar met de gegevens op de gele DHL kaart in je bus kan je tot 22.30 uur zelf een ander aflevermoment kiezen dat jou beter uitkomt.

Afhalen in DHL vestiging

Was je ook bij de tweede aanbieding niet thuis, dan heb je 5 werkdagen de tijd om je pakket zelf af te halen bij de DHL Parcel vestiging vermeld op de kaart in je bus. Neem bij afhaling altijd deze kaart en een geldig identiteitsbewijs mee.

DHL kaart in bus
Wat is mijn zendingnummer?

Een tweede aanbieding inplannen wanneer het jou uitkomt? Met je postcode en het zendingnummer op je kaart in bus is dat zo geregeld. Je zendingnummer begint met de letters DD en staat in de gele balk in het midden van de kaart.

Veelgestelde vragen

Een vraag? We helpen je natuurlijk graag, en het liefst razendsnel.
Daarom staan de meest voorkomende vragen en antwoorden hier op ‘n rij.

Wat gebeurt er als mijn pakket niet kan worden afgeleverd?

Wat zijn de afleverdagen en –tijden?

Kan ik mijn pakket de tweede keer op een ander adres laten bezorgen?